window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-43097750-2');

SKUPINSKE VADBE

SKUPINSKE VADBE2018-08-16T14:54:32+00:00

BOOTCAMP je oblika funkcionalne vadbe, pri kateri so ključne tri stvari – uporaba lastne teže, enakomerno aktiviranje vseh mišičnih skupin in skupinska motivacija. Vaje so tehnično različno zahtevne, vendar jih posameznik brez težav lahko prilagaja svojim zmožnostim in sposobnostim, tako da ni bojazni za začetnike. Poslužujemo se različnih vaj kot so na primer skleci, trebušnjaki, poskoki, dviganje uteži in drugih predmetov, počepi, tek in raztezanje. Pri tem je nepogrešljiva uporaba elastičnih trakov, žog in podobnih športnih pripomočkov, s katero vadba postane še bolj zanimiva. Treningi so skupinski in potekajo v intervalih z vmesnimi odmori, saj je vadba visoko intenzivna. Z vadbo izboljšujemo svojo vzdržljivost, moč, izboljšujemo imunski sistem in krepimo celotno telo.

PILATES je celostna telesna vadba, ki nosi poudarek na težje dostopnih, manjših in šibkejših mišicah, ki pripomorejo k pravilni in zdravi telesni drži, krepitvi mišic in kardiovaskularnega sistema, izboljšani telesni pripravljenosti in koordinaciji, ter bolj povdarjenemu samozavedanju. Trening vključuje vaje za moč, raztezanje in dihanje. Vadba je primerna tudi za rehabilitacijo po poškodbah.
Podlaga vsej vadbi je treniranje telesnega centra »(Powerhouse)«, ki zajema mišice spodnjega dela trupa: medenične, trebušne in hrbtne. Vse vaje se izvajajo počasi in tekoče, z upoštevanjem pravilnega dihanja. Tak način vadbe je blagodejen tako za mišice kot tudi za členke. Pilates zajema okoli 500 različnih vaj, ki služijo krepitvi in raztezanju mišic.
V starosti je redna telesna vadba izjemnega pomena, saj gibanje ohranja kosti čvrste in močne, poleg tega pa deluje kot preventiva pri boleznih srca in dihal. Pilates je odlična vadba za starejše, saj ne vsebuje eksplozivnih in dinamičnih gibov, ki bi lahko vodeli do poškodb.

JOGA je družina starodavnih hindujskih duhovnih urjenj, pri kateri z dihalnimi vajami, telesnimi položaji oz. asanami in mentalnim osredotočanjem dosežemo telesno in duševno uravnovešenost. Izvira iz Indije, kjer ostaja močna življenjska tradicija in predstavlja pot k razsvetljenju. Jogo ne tvorijo le telesni položaji ali asane. Asane so sicer večini ljudi najbolj znani popularni elementi joge, vendar je bistvo asan predvsem to, da pripravijo naše fizično telo na bolj poglobljeno urjenje joge. Joga je na zahtevnejši stopnji znanost o telesu, duhu in duši. Da bi to dosegli, moramo z določenimi vajami pripraviti naše fizično telo, uriti zmožnost koncentracije in disciplinirati naš duh.

V T-studiu vpisujemo v naslednje skupine:

LJ: MESEČNA KARTA: ki vključuje neomejen mesečni obisk na vse vrste razpisanih vodenih vadb.

Za pravilen prikaz strani, prosim potrdite uporabo piškotkov. STRINJAM SE